مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-23فناوري

فارس من| مدیرکل ارتباطات: پیگیر ارتقای آنتن دهی و سرعت اینترنت در پیربلوط هستیم


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: هر روستایی که بالای 20 خانوار باشد در اولویت قرار می گیرد و پیربلوط قبلا در دستور کار ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، با ثبت سوژه  نبود اینترنت همراه و سیار در روستای پیر بلوط در سامانه فارس من خبرنگار این رسانه خود را ملزم به پیگیری این مشکل کرده است.

پیگری اول از رییس شورای اسلامی پیربلوط و تشریح مشکلات این روستا به واسطه نبود اینترنت بود(اینجا ) و حال علت حل نشدن این موضوع را از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری جویا شده ایم که جزییات این گفت وگو را در ادامه می خوانید.

مرتضی بلالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه هر دو روستای کاکلک و پیربلوط از اینترنت خانگی ADSL بهره مند هستند، گفت: روستای پیربلوط پوشش 3G اپراتور ایرانسل را دارا است و اخیراً این آنتن دهی به 4G نیز ارتقا پیدا کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازرسی ها و تست های انجام شده حاکی از پوشش حداقلی ایرانسل در روستای پیربلوط است، افزود: چند سال گذشته سایت جاده ای ایرانسل در دوراهی پیربلوط و کاکلک با دو قابلیت 2G و 3G راه اندازی شد و در سال گذشته تکنولوژی سایت به قابلیت 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدیرکل ارتباطات: پیگیر ارتقای آنتن دهی و سرعت اینترنت در پیربلوط هستیم

فارس من| مدیرکل ارتباطات: پیگیر ارتقای آنتن دهی و سرعت اینترنت در پیربلوط هستیم